Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015

THE COZIEST BLANKET EVER


Είμαι ερωτευμένη! Εδώ και καιρό, είμαι ερωτευμένη με την κουβέρτα μου, από τα oysho.  Πάνε πολλοί μήνες από τότε που την αγόρασα, και από εκείνη τη στιγμή, είμαι κολλημένη πάνω της. Πέρα από το τέλειο σχέδιο της, είναι εξαιρετικά ζεστή. Κοιμάμαι μαζί της, ξυπνάω μαζί της, διαβάζω μαζί της, βλέπω τηλεόραση μαζί της. Τα κάνω όλα μαζί της. Η οικογένεια μου με πειράζει αφού με βλέπει όλη την ώρα να την έχω πάνω μου. Η αγαπημένη στιγμή της ημέρας είναι όταν φτιάχνω τον καφέ μου το απόγευμα, παίρνω το βιβλίο μου και κάθομαι στην αγαπημένη πολυθρόνα του σαλονιού μας, και ξεχνιέμαι με τις ώρες. Σίγουρα άξιζε τα λεφτά της. Και η αλήθεια είναι ότι την βρήκα εντελώς τυχαία, ενώ είχα απογοητευτεί γιατί δεν έβρισκα κάτι τέτοιο που έψαχνα, τελευταία στιγμή βρέθηκε μπροστά μου και την άρπαξα.

*****

I'm in love! For a long time now, I'm in love with my blanket, from oysho. It's been many months since I bought it, and from that moment, I'm stuck with it. Apart from the fact how  perfect it is, is extremely cozy.I sleep with it, I wake up with it, I read with it,I watch TV with it. I do everything with it. My family often tease me after they see me all the time  with it. The favorite moment of the day is when I make my coffee in the afternoon, I grab my book and sit in my favorite chair in our living room, and dream for hours. It definitely worths the money. And the truth is that I found it by coisident, while I was upset, because I could not find something that I was looking for,and at the last minute it was in front of me and I grabbed it.


Until next time...
XXX

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου