Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2015

NEW OBSESSION : IPAD MINI


Έχει 15 μέρες τώρα, που έκανα μια επένδυση. Γιατί για μένα, επένδυση ήταν. Αγόρασα το ipad mini . Η αγάπη μου για τα apple προϊόντα δεν είναι κρυφή πλέον. Το πρώτο που είχα πάρει ήταν το ipod shuffle. Μετά ακολούθησε το iphone 5s, και τώρα το ipad. Υπάρχει και ένα macbook στην οικογένεια αλλά δεν είναι αποκλειστικά δικό μου. Η τεχνολογία τους είναι αξεπέραστη και αυτό το ξέρουν όλοι. Δεν συγκρίνονται ούτε από design  ούτε από επεξεργαστή. Η αλήθεια είναι ότι όταν δίνεις τόσα λεφτά για ένα πράγμα, μετά το προσέχεις σαν τα μάτια σου και τρέμεις μήπως σου πάθει τίποτα. Ήταν ένας στόχος να το αποκτήσω, καθώς πλέον βγάζω τα δικά μου λεφτά, και το έκανα. Ο καθένας βάζει τις προτεραιότητες του σε αυτή τη ζωή. Με έχει διευκολύνει πολύ, αφού πλέον χρησιμοποιώ αυτό όπου και να είμαι, σε όποιο μέρος και αν πηγαίνω και κάθε ώρα δεν είμαι αναγκασμένη να παίρνω μαζί μου το laptop(που ελάχιστα ανοίγω). 

*****

It has been 15 days now, that I made an investment. Because for me, it was an investment. I bought the ipad mini. My love for apple products is not a secret anymore. The first thing I bought back in the days, was the ipod shuffle. Then it iphone 5s came, and now the ipad mini. There is a macbook pro in out family but it is not exclusively mine. Their technology is unsurpassed and we all know this. They are not comparable either on design or processor. The truth is that when you give so much money for one thing, you must be very careful. It was a goal for me to get it, because now I make my own money, and I did. Everyone puts priorities in this life. It made my life a lot easier, because now I use it wherever I am, in any place that I go, and I'm forced to take my laptop with me (which is reraly turned on nowadays). 
Until next time...
XXX

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου