Δευτέρα 22 Ιουλίου 2013

Μια χαρά να περνάς




Πώς γίνεται και τελειώνουν ορισμένες σχέσεις; Τί γίνεται από την μια στιγμή στην άλλη; Δε μιλάω μόνο για τις ερωτικές σχέσεις, αλλά και για τις φιλικές. Μοιράζεσαι τόσα πράγματα καθημερινά μαζί με τον άνθρωπό σου, ή την φίλη σου, και φτάνει μια μέρα που όλα ξεχνιούνται. Χωρίς να ξέρεις καν τον λόγο. Έτσι απλά. Τί κάνεις όμως όταν δεν είναι δική σου επιλογή να τελειώσουν όλα; Απλά το δέχεσαι και συνεχίζεις, ή παλεύεις για να αλλάξεις τα πράγματα; Προσωπικά δε μου αρέσει να παρακαλάω ανθρώπους. Όσο απεγνωσμένα και να θέλω να είμαι μαζί τους, δε πρόκειται να τους πιέσω από την στιγμή που αυτοί επέλεξαν να είναι μακριά μου. Τους αφήνω πάντα περιθώριο να σκεφτούν μόνοι τους τί θέλουν και αν επιστρέψουν, έχει καλώς. Διαφορετικά, ο καθένας παίρνει τον δρόμο του. Πάντα τους δέχομαι, μέχρι την επόμενη φορά που θα απομακρυνθούν, οπότε πάμε πάλι από την αρχή. Στο τέλος όλοι γυρνάνε. Μπορεί να τους πάρει καιρό, αλλά επιστρέφουν. Δε ξέρω γιατί, αλλά γυρνάνε. Εγώ δεν αφήνω κανέναν. Όποιος θέλει να είναι μαζί μου για αυτό που είμαι, εγώ είμαι εδώ! Ο καθένας κάνει τις επιλογές του. Δε μπορώ εγώ να τους πιέζω να είναι μαζί μου, μόνο και μόνο επειδή εγώ το θέλω. Το μπαλάκι είναι στο δικό τους γήπεδο. Αυτό που με εξοργίζει όμως, και δε μπορώ να το δεχτώ με τίποτα είναι το να ξεχνάνε, μέσα σε μια στιγμή όλα όσα έχουμε περάσει και όσα έχω κάνει για αυτούς. Θέλω να πιστεύω ότι κάνω πολλά για αυτούς που αγαπάω. Πολλές φορές όμως, τις περισσότερες, αυτοί το ξεχνάνε σε μια κρίσιμη στιγμή και λένε λόγια που δεν ξέρω αν τα εννοούν, αλλά τα λένε και τα λένε με κακία. Γιατί αυτό; Με ενοχλεί. Φταίνε τα νεύρα τους που τους θολώνουν, ή όντως βγάζουν τον αληθινό τους εαυτό; Θέλω να μπορούν να συγκρατηθούν όμως. Δε το απαιτώ από όλους, όμως με κάποια άτομα που έχουμε περάσει χρόνια μαζί και πολλές αναμνήσεις, δε το δέχομαι! Νιώθω ότι δε μου εκτιμάται τίποτα από όλα όσα έχω κάνει. Για όσους λοιπόν σκοπεύουν ή θέλουν να με αφήσουν, ένα πράγμα θα τους λέω πάντα: Μια χαρά να περνάς! Έτσι νιώθω και εγώ καλά με τον εαυτό μου. 
Until next time...
XXX

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου