Δευτέρα 2 Μαρτίου 2015

APPRECIATING YOUR ALONE TIME


Δεν έχουμε πάντα την ευκαιρία να είμαστε μόνοι μας κάπου και να βρίσκουμε το χρόνο να ηρεμούμε από ότι μας βαραίνει. Εγώ προσωπικά τις έχω πολύ ανάγκη αυτές τις στιγμές. Τότε έχω το χρόνο να ακούσω τη μουσική που μου αρέσει όσο πιο δυνατά ή σιγά θέλω. Μπορώ να διαβάσω το αγαπημένο μου βιβλίο, μαζί με μία κούπα τσάι. Έτσι θα νιώσω ξανά τις μπαταρίες μου να γεμίζουν. Χωρίς να έχω κάποιον να με ενοχλεί ή να με διακόπτει. Τότε μπορώ να σκεφτώ τα θέματα που με απασχολούν και να πάρω αποφάσεις. Δεν έχουν όλοι αυτή την ευκαιρία ή την πολυτέλεια. Είναι πολύ σημαντικό να ξεκλέβουμε κάποιες τέτοιες ώρες από τη μέρα μας και απλά να ξαπλώνουμε να κοιτάμε το ταβάνι του δωματίου (ταβανοσκόπηση-αγαπητή μου Δάφνη). Έστω για μισή ώρα είναι αρκετό. Μετά όλα θα είναι πιο εύκολα. 

*****

We do not always have the opportunity to be alone somewhere and find the time to calm down from all that concern us. I personally have much need for these moments. It's then when I have time to listen to the music that I like as loud or quiet as I want. It's when I can  read my favorite book, along with a cup of tea. This things will fill my batteries again. Without having someone to disturb or interrupt me. It's when I think about the issues that concern me and make decisions. Not everyone has the opportunity or luxury to do that. It is very important to steal some hours of our day and just lie down and look at the ceiling. Even for a half an hour is enough. After that everything will be easier. 
Until next time...
XXX

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου