Τρίτη 20 Αυγούστου 2013

Nice talking to you all



Δεν έχω ιδέα για το που θα καταλήξει αυτό το άρθρο, καθώς δεν έχω ιδέα για το τί θέλω να μιλήσω. Απλώς, κάθομαι στο μπαλκόνι μου, ακούγοντας μουσική, και θέλησα να ανανεώσω τις αναρτήσεις μου, with no reason! Να φανταστείτε ακόμα δεν έχω γράψει τον τίτλο της ανάρτησης. Θα τον σκεφτώ στο τέλος, αφού δω που οδηγεί αυτό το άρθρο. Τις προάλλες, μιλούσα με τη φίλη μου για το πόσο δύσκολο είναι να εξηγήσεις σε κάποιον τους λόγους που τον αγαπάς. Ξέρουμε ότι αγαπάμε κάποια άτομα, όμως όταν έρχεται η στιγμή να σκεφτούμε τους λόγους που μας κάνουν να τους αγαπήσουμε, δεν έχουμε λόγια. Υποθέτω πως είναι αυτό που λέμε "δε περιγράφεται με λόγια". Πολλές φορές τυχαίνει να μην ξέρουμε γιατί τους αγαπάμε, απλά τους αγαπάμε. Αυτό είναι και το ωραίο για την αγάπη. Έχουν γίνει τόσα εγκλήματα για την αγάπη και συνεχίζ0νται να γίνονται μέχρι σήμερα. Τί είναι αυτό που μας κάνει να χάνουμε το μυαλό μας και να οδηγούμαστε στο φόνο; Πώς η αγάπη μόνη της μπορεί και μας παίρνει τα μυαλά; Σκοτώνουμε όντως για την αγάπη ή από εγωισμό; Είναι τόσο δύσκολο να δεχτούμε έναν χωρισμό; Όντως δεν μπορεί να ελεγχθεί αυτό το συναίσθημα; Η αγάπη, κατά την γνώμη μου είναι το μόνο συναίσθημα που μπορεί να σε κάνει να πλέεις σε πελάγη ευτυχίας κάποιες φορές, και κάποιες άλλες να σε ρίξει στα πατώματα. Το περίεργο της όλης υπόθεσης είναι ότι, όσες φορές και να πληγωθούμε από αγάπη, άλλες τόσες θα αναζητήσουμε για αυτήν! "Όσο και να πονάμε τον έρωτα ζητάμε", λέει  ο Ρόκκος! Αυτό πώς εξηγείται; Εξηγείται;;  Δεν χάνουμε τις ελπίδες μας ποτέ στην αγάπη; Και σε άλλα πράγματα που μας πληγώνουν περισσότερο γιατί τα παρατάμε πιο εύκολα; Ο άνθρωπος δεν μπορεί να μένει μόνος του. Θέλει πάντα κάποιον να αγαπά και να αγαπιέται. Θέλει να νιώθει απαραίτητος. Όμως γιατί γίνονται όλοι αυτοί οι τσακωμοί και οι χωρισμοί; Τί πάει στραβά; Οι ανθρώπινες σχέσεις είναι το πιο περίπλοκο πράγμα, κατά την γνώμη μου. Όσο και να τις εξετάσεις και να ασχοληθείς μαζί τους, δε θα σε βγάλει πουθενά. Απλά πας και ας σου βγει και σε κακό...
Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο για αυτό το θέμα, οπότε λέω να βάλω μια τελεία σε αυτό το άρθρο. 
Until next time...
XXX

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου