Παρασκευή 16 Αυγούστου 2013

From Sofika with love


Πριν από τρία χρόνια περίπου πήρα μέρος σε μια ομάδα γυναικών που μάθαιναν χειροποίητο κόσμημα. Ήταν μία από τις πιο ωραίες δραστηριότητες που έχω κάνει στη ζωή μου. Είχαμε μάθημα κάθε Πέμπτη την πρώτη χρονιά και κάθε Τετάρτη την επόμενη. Ήμουν ακόμα μαθήτρια και στο σχολείο έδειχνα κάθε φορά τα νέα σχέδια που μαθαίναμε στο σεμινάριο. Η τάξη που πήγαινα είχε και άλλες μεγαλύτερες γυναίκες. Ήμουν η μικρότερη και όλες με λάτρευαν. Η δασκάλα μας ήταν υπέροχη, ήξερε τόσα πολλά και μας βοηθούσε σε κάθε τι χρειαζόμασταν. Είχαν όλες τους πολύ χιούμορ και η ώρα περνούσε υπέροχα! Είχα πολύ μεράκι για αυτή την τέχνη, που έψαχνα κάθε μέρα στο internet νέα σχέδια για να πειραματιστώ. Ασχοληθήκαμε με διάφορα υλικά: χάντρες, σύρμα, μέταλλο, σαγιονάρες, fimo, βιτρό, κρύσταλλα. Έμαθα και εγώ να κάνω μόνη μου νέα κοσμήματα και να τα φτιάχνω όπως ακριβώς εγώ ήθελα. Ήταν τέλειο συναίσθημα. Ένα ακόμα πλεονέκτημα είναι πως εάν μου χαλούσε ένα κόσμημα ήξερα πλέον να το επιδιορθώνω. Έφτιαχνα επίσης, πολλά κοσμήματα που μου ζητούσαν δικοί μου  άνθρωποι. Απλά μου περιέγραφαν πως θέλουν το κόσμημα τους να γίνει και το έφτιαχνα. Με το χρόνο ανακάλυψα πολλά χαντρομάγαζα που βρίσκονταν στην πόλη μου. Τώρα, έχω γεμίσει από υλικά και από χειροποίητα κοσμήματα φτιαγμένα από μένα. Την συλλογή μου  την έχω ονομάσει "Sofika's Jewels". 










                                                                                            
Until next time...
XXX

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου