Κυριακή 2 Αυγούστου 2015

MOST LOVED : THIS WEEK


Τα most loved είναι πίσω με μια πολύ ιδιαίτερη βδομάδα αυτή τη φορά. Αυτή η εβδομάδα είχε πολλά ωραία πράγματα που κόλλησα. Εξαιτίας κάποιων ψυχολογικών (που όλοι έχουμε και ας μη το λέμε), βρήκα κάποιους τρόπους να απασχολώ το μυαλό μου και να ξεφεύγω από τις σκέψεις μου. Ας αρχίσουμε:

Tina's Fey- Bossypants: Είχα στη λίστα μου πολύ καιρό αυτό το βιβλίο και επιτέλους το πήρα αυτή τη βδομάδα. Είχα ήδη διαβάσει το βιβλίο της φιλενάδας της, της Amy Pholer- Yes Please, και ήθελα να διαβάσω και της "δικιάς μας" Tina Fey το Bossypants. Το τελείωσα μέσα σε τρεις μέρες. Είναι ένα πολύ ευχάριστο βιβλίο. Μπορώ να πω πως μου άρεσε πιο πολύ από της Amy Pholer. Η αλήθεια είναι πως αν δεν ξέρεις κάποια πρόσωπα που αναφέρονται μέσα και δεν έχεις παρακολουθήσει και το SNL (Satyrday Night Live) οπού παίζει η Tina, δεν θα καταλάβεις και πολλά πράγματα, αλλά εγώ είχα στο ένα χέρι το βιβλίο και στο άλλο το Youtube και έψαχνα κάθε τι που δεν ήξερα. 

Benji Bananas: Ας ξεκινήσω λέγοντας πως ποτέ στη ζωή μου δεν είχα αγάπη για τα ηλεκτρονικά παιχνίδια, εκτός από κάποια ηλικία παλιά που έπαιζα λίγο GameBoy (Gameboy;;;; Αλήθεια Σοφίκα;;;). Αυτή τη βδομάδα όμως βρήκα ένα παιχνίδι στο Apple Store, με μια μαϊμού που πιάνει μπανάνες. Και επειδή ένα τέτοιο παρόμοιο παιχνίδι έπαιζα τότε στο GameBoy, μου θύμισε την λατρεία μου και το κατέβασα. Τις ώρες που δεν διάβαζα το βιβλίο της Tina, έπαιζα αυτό το παιχνίδι (literaly).

Dove Pure Pampering Body Oil: Το προϊόν της χρονιάς είναι αυτό το ξηρό λάδι για το σώμα. Και δε το λέω εγώ αυτό. Το είδα, μου μίλησε, το αγόρασα. Αφήστε με να σας πω πως είναι ότι καλύτερο υπάρχει. Τώρα τελευταία κάτι έχω πάθει με τα λάδια και χρησιμοποιώ μόνο αυτά για την ενυδάτωση μου. Η μυρωδιά του είναι υπέροχη πραγματικά.

*****

Most loved are back with a very special week this time. This week had many nice things that I loved. Because some issues that I had (which we all have no matter if we say it or not), I found some ways to keep my mind busy away from all my thoughts. Let's start:

Tina's Fey- Bossypants : I had this book on my list for too long and finally I got it this week. I had already read the her girlfriend's book, Amy's Poehler- Yes Please, and I wanted to read  Tina's Fey Bossypants. I finished it within three days. It is a very enjoyable book. I can say that I liked it better than Amy's Poehler. The truth is that if you do not know any person that is referred to in the book and you have not watch any SNL (Satyrday Night Live) episode, where Tina plays, you will not understand many things, but I had in one hand the book and in the other I was watching Youtube videos and I was looking for anything that I did not know. 

Benji Bananas:  Let me begin by saying that never in my life I had interest for video games, except for some age when I was playing a little GameBoy (Gameboy ??? Really Sofika???). This week however, I found a game on Apple Store, with a monkey catching bananas. And because it reminded me a similar game I was playing back then, I downloaded it. The hours I was not reading the book, I was playing this game (literaly).

Dove Pure Pampering Body Oil : The product of the year is this dry oil for the body. And i am not the only who say that. I saw it, it talked to me, I bought it. Let me tell you that is the best that there is. Lately I have something going on with the dry oils and I only use them for my hydration. The smell is really lovely.
Until next time...
XXX

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου