Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014

January Favorites

Καλό μήνα Σοφικοθοτίστες!! Είπα να ξεκλέψω λίγο χρόνο από το διάβασμα της εξεταστικής και να γράψω ένα άρθρο που σκεφτόμουν για καιρό. Ένα από τα νέα πράγματα που έχω σκεφτεί με την καινούρια χρονιά για το Sofika's Thoughts, είναι στο τέλος κάθε μήνα, να συνοψίζω τα αγαπημένα πράγματα που μου συνέβησαν στο πέρασμά του. Το θεώρησα τέλεια ιδέα, καθώς με αυτόν τον τρόπο θα μου δοθεί η ικανότητα να θυμάμαι τα καλά που έγιναν στο μήνα μέσα, και έτσι θα μάθω να εκτιμώ περισσότερο τις στιγμές μου. Γιατί πραγματικά πιστεύω, πως λόγω της γρήγορης καθημερινότητας, δεν αφήνουμε χρόνο και διάθεση να συλλογιστούμε τις όμορφες στιγμές που μας δίνονται. Η αλήθεια είναι πως ήθελα να γράψω πιο νωρίς αυτό το άρθρο, αλλά η εξεταστική δεν λέει να τελειώσει. Έτσι λοιπόν, πρόλαβε να μπει ο Φεβρουάριος. Ξεφυλλίζονταν λοιπόν το ημερολόγιό μου, συμπέρανα πως αυτός ο μήνας ήταν κάπως δύσκολος για μένα σε γενικές γραμμές. Το πρώτο δεκαήμερο το πέρασα πάρα  πολύ καλά. Πέρασα όλες τις μέρες μου με φίλους και αγαπητά πρόσωπα. Αυτό που μου άρεσε πάρα πολύ, ήταν το ότι ήρθα πολύ κοντά με μια φίλη μου και έζησα πολύ δυνατές στιγμές. Είδα δύο ταινίες αυτό το μήνα, κωμωδίες. Το υπόλοιπο του μήνα ήμουν Γιάννενα. Αυτό από μόνο του μπορεί να σημαίνει πολλά για μένα, για όσους με ξέρουν καλά. Η εξεταστική άρχισε αμέσως και το διάβασμα φυσικά μαζί της. Ξανά βρέθηκα με την παρέα μου και θα ήμουν αχάριστη αν έλεγε ότι δεν πέρασα και όμορφες στιγμές μαζί τους. Υπήρχε γέλιο αρκετό. Το highlight του μήνα ήταν η σειρά που άρχισα να βλέπω σε επανάληψη. Είχα για πολύ καιρό στο μυαλό μου να αρχίσω πάλι "το νησί". Έτυχε να γίνει αυτό το μήνα. Ένα άλλο αγαπημένο του μήνα ήταν μια βραδινή έξοδος με την παρέα μου για τσιπουρορακόμελα. Τελειώνοντας θέλω πω, πως αυτός ο μήνας, μου έδειξε ποια άτομα πραγματικά μου λείπουν και θα ήθελα να είναι μέσα στη ζωή μου. Για αυτό και μόνο, ήταν ένας δυνατός μήνας.

*****


Have a nice month Sofika's Thoughts fans! I thought I still a little time from studying and write an article that I was thinking for a long time. One of the new things I thought about with the new year for Sofika's Thoughts,was to summarize the favorite things that happened to me,  at the end of each month . I found it a great idea, because in that way I'll have the opportunity to remember the good things that happend in the month, so that I'll learn to appreciate my moments. Because I really believe, that due to the fast everyday life, we do not let time to think about the beautiful moments that we are given. The truth is that, I wanted to write this article earlier, but the studying doesn't let me go away. So February has come. So I went through my journal, and I realized that this month has been a bit difficult for me. I spent the first ten days very well. I spent all my days with friends and loved ones. What I really liked was that, I came very close with a friend of mine and I experienced very strong moments. I saw two movies this month, both comedies. The rest of the month I was at Ioannina. This alone can mean a lot about me, for those who know me well. The exams immediately began and the studying of course. For another time, I was with my friends and I would be ungrateful if I'd say that I didn't have beautiful moments with them too. There was plenty of laughter. The highlight of the month was the series that I began to see again. I had for a long time in my mind to start again "the island". It happened to be this month. Another favorite was a night out with my friends for tsipourorakomela.  In conclusion, I think that this month, showed me who I really miss and who I would love to have in my life. And for that only, this month was a strong one.







Until next time...
XXX

2 σχόλια: