Δευτέρα 12 Μαΐου 2014

THINGS THAT MAKE ME HAPPY


'Ηθελα αρκετό καιρό να γράψω αυτό το άρθρο, πιο πολύ για να σκεφτώ και εγώ ποιά είναι αυτά τα πράγματα που πραγματικά με κάνουν χαρούμενη. Έκανα μια λίστα, και προσπάθησα να τα βάλω όσο μπορώ σε σειρά προτεραιότητας. Ελπίζω να μην έχω αδικήσει κάτι. Ας αρχίσουμε λοιπόν:
  1. Οι φίλοι μου
  2. Τα μωρά
  3. Η μουσική
  4. Τα γενέθλιά μου
  5. Ο αδελφός μου
  6. Τα πάρτι
  7. Το παγωτό
  8. Οι καλοκαιρινές διακοπές
  9. Οι εκδρομές
  10. Τα Χριστούγεννα
  11. Το blog μου
  12. Οι αγκαλιές
  13. Τα δώρα
  14. Η δουλειά μου
  15. Οι εκπλήξεις
  16. Οι γάμοι και οι βαπτίσεις
  17. Τα ψώνια
  18. Τα sleepovers
  19. Η ζαχαροπλαστική
  20. Οι ανθοδέσμες


*****

I wanted for so long to wright down this article, because I wanted to think about those things that make me really happy. I made a list and I tried to put them in order. I hope I didn't disappoint anything. So let's begin: 
  1. My friends
  2. Babes
  3. Music
  4. My birthday
  5. My brother
  6. Parties
  7. Ice-cream
  8. Summer vacation
  9. Trips
  10. Christmas
  11. My blog
  12. Hugs
  13. Presents
  14. My job
  15. Surprises
  16. Weddings and Baptism
  17. Shopping
  18. Sleepovers
  19. Pastry making
  20. Bouquets
Until next time...
XXX

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου