Τετάρτη 12 Μαρτίου 2014

I LOVE BLOGGING

Blogging. Η νέα μόδα της εποχής μας. Τόσοι άνθρωποι έχουν αρχίσει το δικό τους blog σήμερα. Από όλες τις χώρες και για όλα τα θέματα. Πολλοί έχουν αναδειχτεί μέσα από το blog τους. Εγώ, άρχισα το Sofika's Thoughts, γιατί από μικρή μου άρεσε να γράφω. Ήταν μια καταπληκτική ιδέα για μένα, να δημιουργήσω το προσωπικό μου blog, και να έχω την δυνατότητα να γράφω για οποιοδήποτε θέμα ήθελα. Ένας τρόπος να εκφράσω αυτά που δεν έλεγα στη καθημερινή μου ζωή. Είναι απίστευτη ευχαρίστηση. Βέβαια, η μεγαλύτερη ευχαρίστηση έρχεται, όταν αυτό που κάνεις, έχει και την αντίστοιχη ανταπόκριση. Εμένα από την αρχή, με στήριξαν πολύ, οι φίλοι μου. Την στιγμή που κάθομαι στο γραφείο μου και αρχίζω ένα νέο άρθρο, νιώθω πολύ όμορφα. Πολλές φορές, δεν έχω ιδέα που θα με οδηγήσει το άρθρο, αλλά σιγά σιγά το νόημα βγαίνει. Υπήρξαν στιγμές, που ένιωσα πως το blog μου, ήταν το μόνο που μπορούσε να με ακούσει. Τώρα πλέον, έχει γίνει ένα με το άτομό μου. Οι φίλοι μου, μιλάνε για το Sofika's Thoughts, το σχολιάζουν και μου δίνουν ιδέες για επόμενες αναρτήσεις. Ακόμα δεν έχει κλείσει χρόνο το blog, και νομίζω ότι είναι η καλύτερη επιλογή που έχω κάνει μέχρι στιγμής, και η πιο ενδιαφέρουσα, να φτιάξω το δικό μου blog. Δε ξέρω μέχρι που θα φτάσει το Sofika's Thoughts, αλλά και εδώ που είναι να παραμείνει, θα είμαι  πολύ ευχαριστημένη. Ευχαριστώ όσους με έχουν υποστηρίξει μέχρι στιγμής, και συνεχίζουν να με υποστηρίζουν!

*****
Blogging. The new trend of our time. So many people have started their own blog today. Of all countries and for all subjects. Many have become famous from their blog. I started Sofika's Thoughts, because since I was a little girl, I love writing. It was a great idea for me to create my personal blog, so that I can write about any topic I wanted. One way to express what I wouldn't say in my daily life. It's unbelievable pleasure. Of course, the greatest pleasure comes when what you do,  has a response.  From the beginning,  I was supported by my friends. The moment I sit in my office and I start a new article, I feel very good. Many times, I have no idea where the article will lead, but slowly the meaning comes. There were moments that I felt that my blog was the only that could hear me. Now, it has become one with my personality. My friends talk about Sofika's Thoughts, they comment and give me ideas for future posts. Still, it hasn't been a year, and I think that is the best choice I've made so far, and more interesting, to have my own blog. I don't know where  Sofika's Thoughts will reach, but if it remains as it is, I will be very pleased. I thank those who have supported me so far, and continue to support me!
Until next time...
XXX


4 σχόλια:

  1. Hey!! congrats on your blog!!!
    and this post on blogging, it's quite inspiring and it just pushed me to blog more!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο δίκαιο έχεις..είναι η νέα μόδα της εποχής μας!!

    Πόσο classy blog μου αρέσει άπειρααα!! <3

    http://everywomanhassecrets.blogspot.gr/

    xoxo


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Και το δικό σου blog είναι εξίσου τέλειο!!

      Διαγραφή