Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

InstaMoment Ημέρας



Μπορεί ο Νοέμβρης ακόμα να μην έχει βγει, αυτό όμως δε σημαίνει (σε καμία περίπτωση),  πως δε μπορούμε να στολίσουμε τα Χριστουγεννιάτικα μας, να κάνουμε ψώνια, να ακούσουμε γιορτινά τραγούδια και σε γενικές γραμμές, να μπούμε στο Χριστουγεννιάτικο κλίμα. Από μια σταλιά μικρό, περίμενα πως και πως τα Χριστούγεννα και όταν επιτέλους πλησίαζαν, εγώ πετούσα. Είναι by far, η καλύτερη περίοδος του χρόνου για μένα. Όλα φαίνονται τέλεια. Όλα είναι τέλεια! Πάντα ήθελα να στολίζουμε νωρίς νωρίς, επειδή πίστευα (και ακόμα πιστεύω) πως όσο πιο πολύ καιρό έχεις στολισμένο το σπίτι, τόσο πιο έντονα θα αισθανθείς τα Χριστούγεννα. Δε θέλω να περνάνε γρήγορα. Έτσι λοιπόν και φέτος, έπεισα την μαμά μου να στολίσουμε νωρίς. Αυτή την χρονιά όμως, ήθελα να στολίσω και το δωμάτιό μου. Και φυσικά το έκανα! Το απόγευμα πήγαμε για ψώνια στο jumbo (γιατί χωρίς jumbo, Χριστούγεννα δε νιώθεις). Ψώνισα όσα χρειαζόμουν, και με το που έφτασα σπίτι, άρχισα το στόλισμα. Θέλω να πω, πως είμαι πολύ περήφανη για την εικόνα του δωματίου μου πλέον. Θέλω να τα κρατήσω για όλο το χρόνο αν γίνεται. Το Σαββατοκύριακο που μας έρχεται θα στολίσουμε και ολόκληρο το σπίτι και θα αλλάξουμε τελείως το παλιό μας δέντρο. Περιμένω πως και πως! 
Until next time...
XXX

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου