Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2013

InstaMoment Ημέρας




Και εκεί που διάβαζα ήσυχα και ήρεμα την φυσική μου (αφού δίνω μάθημα την Παρασκευή), σκέφτηκα πως ήρθε η ώρα να κάνω ένα διάλειμμα, ένα kit-kat. Αστειεύομαι (αλλά μακάρι να είχαμε ένα τώρα). Ε, αφού παράτησα το βιβλίο όπου βρήκα, το βλέμμα μου έπεσε στο έπιπλο πάνω από το κρεβάτι μου που έχω μαζεμένα κουτιά από δώρα φίλων. Τί καλύτερη ιδέα από το να ανοίξω ένα και να δω τι έχει μέσα, σκέφτηκα. Και όλως τυχαίως έπεσα πάνω σε αυτό το χαρτί. Λοιπόν, δε θυμάμαι πότε ακριβώς γράφτηκε αυτή η αφιέρωση, όμως θυμάμαι πολύ καλά ότι γράφτηκε εν ώρα Πανεπιστημιακής διάλεξης και  μόλις την ξανά διάβασα θυμήθηκα ότι είχα γελάσει πολύ όταν μου την είχαν δώσει. Όπως μπορείτε να πείτε και από το γράμμα, μου το έδωσε η "Σοφία μου". Η Σοφία μου, είναι μία από τα κορίτσια που γνώρισα στα Γιάννενα τον περασμένο χρόνο και μια μέλλουσα συνάδελφος. Χάρηκα πολύ που ξανά βρέθηκε στα χέρια μου αυτό το γράμμα και την θυμήθηκα. Και τί πιο σωστό να το ανεβάσω στον Insta world για να μοιράσω την χαρά μου. Γιατί στην τελική, οι φίλοι είναι αυτοί που μένουν. 
Until next time...
XXX

3 σχόλια:

  1. Καταρχήν δακρυσα,λίγο κλισέ αλλά συμβαίνει τώρα,,!!!
    Δεύτερον ανυπομονώ για λίγη live δόση σοφικας ...
    Να επισημάνω ότι μετά από δύο ωριτσες στο τηλέφωνο είσαι στο αυτακι μου όχι στο πέτο,,,, χχαααχχαααααααα
    Τέλος είσαι η μεγαλύτερη πανεπιστημιακή μου ΑΓΆΠΗ...!!
    <3 <3 <3 <3 <3<3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και η μεγαλύτερη email αγάπη... ένα από όλα το εχω sofikarevolution........ xxxaaaxxxsaaasxxcc,,,,,,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχαχα φανταζομαι τι γλυκα ονειρα θα ειχες μετα απο αυτο το τηλεφωνημα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή